loading...
یک اس ام اس|,اس ام اس,جوک,اس ام اس جدید,جوک جدید,عکس طنز,فال حافظ,بازی آنلاین,طنز,خندهSms
یک اس ام اس

باسلام خدمت شما بازدید کننده عزیز به سایت یک اس ام اس خوش آمدید

لطفا برای دریافت جدید ترین اس ام اس ها در خبر نامه سایت عضو شوید

و برای ارسال اس ام اس در سایت عضو شوید و اس ام اس های خود را برای ما ارسال کنید

اس ام اس ها بعد از تایید مدیر در سایت قرار می گیرد

تنها فانتزیم اینه که یه کار درست و حسابی پیدا کنم و با غرور سرمو بالا کنم داد بزنم به همه بگه من مال اونمو ,اونم ماله منه تا وقتی که (جسمم نه) روحم وجود داره, بگم ما بخت همیم چه خوش چه بد
بگم اگه مادرم دلیل بودنمه اون دلیل موندنمه و بتونم تا وقتی هستم خوشحال نگهش دارم از خنده هاش جون بگیرمو تازه بشم, به همه ثابت کنم عشق به معنای واقعه ایش وجود داره
به دورووریا یاد بدم که نباید پشت سر عاشقا حرف بزننو وصله بچسبونن باید کمکشون کنن و خودم هر جوونی رو که دیدم کمکش کنم که زنگیشو شروع کنه{کاری که (همه) پیامبرا و اماما میکردن}
خواهرا و برادرای گلم جدا از شوخیامون با جنس مخالف فقط خداست که تنهائی کامل و بی نقصِ آدما باید زوج بشن تا معنی کامل شدن و آرامشو بفهمن
بچه ها لایک نزنین ولی جاش تو قلبتون لایک بدین به خودمون قول بدیم که وقتی جای الان پدر مادرا رسیدیم سنگ نندازیم جلو پاشون سنگ از راهشون برداریم که خوشیِ دو دنیا رو واسه خودمونو بقیه خریده باشیم نزاریم مثل ما تلخ بخندن فقط واسه فراموش کردن سختیا از ته دل بخندن
یه چیز دیگه کاش میشد خیسیِ اشکو رو اینجور نامه ها نشون داد قشنگ میشد


من,دیگه حرفی ندارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط paras2 در تاریخ 1392/03/09 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

الهی...
چ قدقشنگ بود...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشما درباره یک اس ام اس چی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 736
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 394
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 1,445
  • بازدید کلی : 47,978
  • کدهای اختصاصی