loading...
یک اس ام اس|,اس ام اس,جوک,اس ام اس جدید,جوک جدید,عکس طنز,فال حافظ,بازی آنلاین,طنز,خندهSms
یک اس ام اس

باسلام خدمت شما بازدید کننده عزیز به سایت یک اس ام اس خوش آمدید

لطفا برای دریافت جدید ترین اس ام اس ها در خبر نامه سایت عضو شوید

و برای ارسال اس ام اس در سایت عضو شوید و اس ام اس های خود را برای ما ارسال کنید

اس ام اس ها بعد از تایید مدیر در سایت قرار می گیرد

از فانتزیام اینه که برم تو جنگل شب بخوابم بعد نصف شب صدای شیر بیاد بلند بشم ببینم یه شیر این هوا جلومه منم فرار کنم. همینجور که دارم فرار میکنم دست بکنم تو جیبم و گوشیم راحت از جیبم بیرون بیاد( جی ال ایکسه دیگه) بعد زنگ بزنم به پلیس اونا هم یه هلیکوپتر برام بفرستند ..... هلیکوپتر برسه و پرایدمو پیدا کنه بعد منو ببینن که دارم می دوم تا به پرایدم برسم . بعد هلیکوپتر به درختا گیر کنه و سقوط کنه. حالا من تنها توی جنگل با یه پراید و یه گوشی GLX اگه گفتید چی میشه..................................... نه حدستون غلطه اینجاس که یه سیمکارت همراه اول میاد منو از دست شیره نجات میده و میگه هیچکس تنها نیست همراه اول .
بعد منم که متحول شدم سیمکارت ایرانسلمو بشکنم وبرم یه همراه اول بگیرم و با گوشی و پراید و سیمکارتم تو افق محو بشم.
تخیل در حد پارک ژوراسیک هندی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشما درباره یک اس ام اس چی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 736
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 572
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 583
  • بازدید ماه : 710
  • بازدید سال : 1,634
  • بازدید کلی : 48,167
  • کدهای اختصاصی