loading...
یک اس ام اس|,اس ام اس,جوک,اس ام اس جدید,جوک جدید,عکس طنز,فال حافظ,بازی آنلاین,طنز,خندهSms
یک اس ام اس

باسلام خدمت شما بازدید کننده عزیز به سایت یک اس ام اس خوش آمدید

لطفا برای دریافت جدید ترین اس ام اس ها در خبر نامه سایت عضو شوید

و برای ارسال اس ام اس در سایت عضو شوید و اس ام اس های خود را برای ما ارسال کنید

اس ام اس ها بعد از تایید مدیر در سایت قرار می گیرد

شوما یادتون نمیاد فیلم های هندی و چینی و خلاصه فیلم های اکشن که تموم میشدن ما هم جو گیر میشدیم و تصمیم میگرفتیم که دیگه جنگنده باشیم
من یه بار اینطور شدم در سن 9 سالگی..........جلو داداشم پررویی میکردم که یه حرف بزنه و بزنمش
خلاصه چیزی گفت و پریدم رو صورتش
تو نگو اونم مث من جو گیر شدهD:
هیچی دیگه یه هوک راست نشوند زیر چشم چپم و بی هوش شدم
وقتی به هوش اومدم همه چیزو دوتا میدیدم
و دیگه توبه کردم که فیلم اکشن نبینم
راستی من نمیبینم،هنوز سلمان خان همزمان با 16 نفر دعوا میکنه و همشونو شکست میده عایا؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشما درباره یک اس ام اس چی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 736
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 791
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 802
  • بازدید ماه : 929
  • بازدید سال : 1,853
  • بازدید کلی : 48,386
  • کدهای اختصاصی